Camino del norte (mai-iunie 2022)#5

Principatul Asturiei

Ziua 13(28km: San Vicente- Pendueles) – astăzi am intrat în principatul Asturiei. Peisajul a inceput sa fie presărat cu o combinație faina de peisaje montane și litoral spectaculos. Verdeață peste tot dar cam răcoare și mult vant. De plictiseala am inceput sa socializez cu un cuplu italian, cu care am avut oportunitatea de a mai exersa italiana ruginită, pusă la păstrare cu mai mult de 20 de ani in urma.

Ziua 14(15km: Pendueles – Llanes). Datorita prognozei nefavorabile am ales sa merg astăzi doar 14 km, alegere fericita deoarece, după masă, ploaia a inceput sa își facă de cap.

Ziua 15(35km: Llanes – San Esteban de Legea). Fuse o zi răcoroasă, dar superbă. Peisajele magnifice aflate la tot pasul tinandu-ma ocupat cele 8 ore, cat au fost necesare sa ajung in vârful dealului din San Esteban unde, in albergul municipal de langa biserica cu același nume am primit un pat și un mic dejun pentru 12 euro.
Astăzi, neașteptat, in localitatea Ribadisella am dat și peste primul restaurant cu stele Michelin. L-am abordat contemplativ și am mers mai departe.
Că tot am adus vorba despre micul dejun, simt că este necesar să îi fac o mica descriere. In Spania, ca si in Italia, micul dejun este ceva simbolic. Adică vreau sa spun că nu prea exista mai nimic consistent sub forma de proteina. Exista ceaiul, cafeaua și laptele standard, poate un suc de portocale, la care se adaugă o felie doua de pâine ce se pot unge cu un pic de unt, margarina sau gem. In funcție de situație mai pot fi serviți biscuiți sau poate o prăjiturica sub forma unei felii de chec sau pandispan. Atata tot! Zaharuri, zaharuri și numai zaharuri.

Fotografiile le puteți vizualiza accesând următorul link:

https://m.facebook.com/serban.sebe/albums/10224525699343820/

Lasă un comentariu