Camino del norte (mai-iunie 2022)#3

Tara bascilor

Ziua 4 (40km): Zenaruzza – Larrabetzu, atmosfera mănăstirească oferindu-ne un somn odihnitor, la ora 5:30 eram deja in picioare , iar la 6:30 odată cu primele semne ale zilei, eu, Jeff și Josefin am inceput drumul lung de 40 km planificat pentru astăzi. Daca primii 20 km au fost minunați, mergând din frăguța in frăguța, ultimii 20 au fost execrabili. Soarele arzător, lipsa apei și cele două basici pe care încălțările au binevoit a mi le provoca au făcut ca intrarea triumfală a subsemnatului in micuțul orășel Larrabetzu, sa fie făcuta șchiopătând și scârțâind din toate încheieturile. Ajungând în localitate sâmbătă după masă, m-am trezit cu toate magazinele închise, că așa este pe aici prin orășelele mai mici – sâmbătă este program scurt, iar duminica nu funcționează nimic cu excepția crâșmelor. In final am rezolvat și cu aportul de calorii, apelând la conserva de urgență.

Ziua 5: Larrabetzu – Bilbao, azi am avut parte de o zi scurta, adică 15 km până in Bilbao. A fost și ultima oară când l-am văzut pe Jeff, acesta optând sa continue ziua de mers și să nu oprească în oraș. Restul până la norma de 30 km au fost făcuți explorând străduțele din acest oraș binecunoscut. Obiectiv vorbind, este un oraș destul de interesant, cu un centru vechi măricei, un centru nou cochet și un muzeu Guggenheim. Cu toate acestea, sălbaticiunea din mine nu a fost mulțumită, astfel încât, am hotărât că o zi este mai mult decât suficientă pentru acesta și am decis ca următoarea zi sa îmi văd de al meu drum.
Cazare hostel Bilbao 15 euro.

Ziua 6(30km): Balboa – Pobena, a fost cea mai urbanizata plimbare de până acum, cei treizeci de kilometri desfășurandu-se exclusiv pe asfalt, traversând orașul de-a lungul râului cu acelasi nume și anume Bilboa. In final, după 7 ore de mers am ajuns in mica stațiune de litoral ce poarta numele de Pobena unde, pentru magnifica suma de 5 euro am primit un pat și o stampila in carnet.

Fotografiile pot fi vizionate accesând următoarele linkuri:

https://m.facebook.com/serban.sebe/albums/10224468127384557/

https://m.facebook.com/serban.sebe/albums/10224493444617472/

https://m.facebook.com/serban.sebe/albums/10224493817786801/

Lasă un comentariu